Lampy i oświetlenie wnętrz Nowoczesne rozwiązania i szeroki wybór

Kategorie
Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Bestsellery
Lampa kuchenna sufitowa Candellux CROMINA 98-55637 krótka do niskiego pokoju srebrna mrożone szkło
Lampa kuchenna sufitowa Candellux CROMINA 98-55637 krótka do niskiego pokoju srebrna mrożone szkło
244,46 zł
szt.
Wisząca lampa do jadalni Candellux CELIA 33-51585 klosze szklane lampa salonowa srebrna żyrandol
Wisząca lampa do jadalni Candellux CELIA 33-51585 klosze szklane lampa salonowa srebrna żyrandol
272,14 zł
szt.
Kinkiet Reality London 1 z kryształkami do salonu
Kinkiet Reality London 1 z kryształkami do salonu
152,00 zł
szt.
lampa ścienna SUMA RETRO CLASSIC K 3012/1/D D zewnętrzny kinkiet elewacyjny klasyczny
lampa ścienna SUMA RETRO CLASSIC K 3012/1/D D zewnętrzny kinkiet elewacyjny klasyczny
158,42 zł
szt.
Lampa wisząca Sigma POLA czarna 3 płomienna zwis
Lampa wisząca Sigma POLA czarna 3 płomienna zwis
166,00 zł
szt.
Plafon Sigma MODUŁ ROL biały ozdobny do kuchni
Plafon Sigma MODUŁ ROL biały ozdobny do kuchni
120,50 zł
szt.
Podwójny spot sufitowy Sigma KAMERA 32559 czarny plafon z regulowanymi kloszami na korytarz do łazienki nowoczesny metalowy GU10
Podwójny spot sufitowy Sigma KAMERA 32559 czarny plafon z regulowanymi kloszami na korytarz do łazienki nowoczesny metalowy GU10
78,70 zł
szt.
kupuj bez obaw!

Jesteśmy sprawdzonym i zaufanym sprzedawcą w serwisie aukcyjnym Allegro.pl.
Sprawdź nasze oceny i komentarze!

Kliknij na poniższy przycisk aby zobaczyć nasze konto firmowe.

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: biuro@linetstudio.pl lub telefonicznie: +48786818440
  • Dostępny – towar dostępny w sprzedaży, przybliżony termin wysyłki podany na stronie produktu
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: biuro@linetstudio.pl lub telefonicznie: +48786818440

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Po otrzymaniu zamówienia (w przypadku przedpłaty - po wpłynięciu środków) rozpoczynamy jego realizację. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

Dostawa zakupionych przez Ciebie produktów realizowana jest przez firmę kurierską DHL.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz gabarytów towaru, koszt przesyłki wynosi od 19 do 40 złotych.

Przy zamówieniu o wartości powyżej 500 PLN i przedpłacie – dostawa gratis!

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność online (ePrzelewy i karty płatnicze),
  • zakup na raty PayU

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Zdarzają się sytuacje gdy artykuł dostępny na zamówienie jest wysyłany bezpośrednio od producenta, dlatego cały nasz asortyment jest dostępny w formie wysyłkowej.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - mailowo: biuro@linetstudio.pl, lub  telefonicznie: +48786818440.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - mailowo: biuro@linetstudio.pl, lub telefonicznie: +48786818440.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora. Informacje dotyczące istnienia i treści gwarancji znajdziesz na stronie naszego sklepu w zakładce Reklamacje i zwroty.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeśli przy odbiorze paczki zauważysz, że jest ona uszkodzona, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Następnie skontaktuj się z nami mailowo: biuro@linetstudio.pl, bądź pod numerem telefonu: +48786818440.

Wszelkie reklamacje związane z towarem prosimy kierować pisemnie na adres naszej firmy lub mailowo: biuro@linetstudio.pl.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny.

» opis reklamacji i zwrotów

 

 

LInet STUDIO 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Sklep CLICK SHOP Wykonanie: Increo Studio

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl